2008. július 25., péntek

Kristóf gyönyörűen tartja magát hasonfekvésben. Olyan aranyosan tolja fel a fejét, mintha fekvőtámaszozni készülne, meg a lába is felfelé kalimpál közben, sőt, időnként kezét-lábát egyszerre emeli magasba, ami meg már egyenesen tornaórai mutatvány. Képtelenség, hogy nem rakok fel képet róla. De sajnos ezzel az ügyességével párhuzamosan napi két-háromszor okádja tele a szőnyeget, úgyhogy pillanatnyilag nem vagyunk fotóképesek. Hamarosan irány a tisztító, és majd akkor jön a fénykép is.

2 megjegyzés:

Zsukkata írta...

Érdemes felszedni a szőnyeget, és lerakni a padlót szivacspuzzle-val, azt ha lehányja, letörlöd. Nekünk van csomó elfekvő, mert Dani egy idő után csak szétszedte, meg rágta, úgyhogy szívesen odaadjuk. Bár lehet, hogy most már csak az új lakásba érdemes...

sbodi írta...

Nekem az a tapasztalatom, hogy letörlöd ugyan, de a hézagoknál alattomosan alácsordogál, a felszedegetés pedig jóval több macera. Én könnyen mosható-száradó pokrócot raktam alá, azt cserélgettem.

(Próbálkoztam polifoammal is, de az részben elég keskeny, másfelől pedig beszívja a cuccot és enyhén szólva bebüdösödik.)